YES!!!!!!!!!!!!!!!!!

Känslan går inte att beskriva. Idag fick jag veta att jag klarade den förbannade jävla tentan som har hängt över mig i ett och ett halvt år nu. Jag var tvungen att klara den för att få läsa vidare i vår. Jag var verkligen 99% säker på att jag bara fick ihop 8 poäng. 9 var G. Jag fick 10, 10 feta analyspoäng. Fatta. Aldrig mer kommer jag läsa analys. ALDRIG.
Med kniven mot strupen tog jag mig samman och pluggade i iaf 1 vecka.

Idag fick jag även veta betyget på näst sista textilkursen. VG.

Året som började bra med nytt år och mys med vänner, ny lägenhet och allt. Gick över i att vara världens sämsta år, då jag behövde plugga analys. En, vad jag trodde, missad tenta, stress med att väva en matta och en portfolio skriven och klar på en dator där en Hårddisk kraschade. Då var det bara att ta nya tag och skriva om allt på en dator som helt plötsligt fick fel på något kort i datorn vilket gjorde att internet inte fungerade. Vilket i sin tur ledde till att programvaran till skrivaren inte gick att ladda ner. Mamma fick rycka in och ha jour.

Sen igår en inlämnad ryamatta, en inlämnad och utskriven portfolio. Helt ledig i 4 dagar, ledig från Linköping.

Och så dagen idag. Upp klockan 6 för att vara lärare i Tenhult, kollar mailen via mobilen då jag satt å sket. Å så G på tentan och VG i KUVI.

Går nog inte att beskriva känslan i kroppen.

Lättnad, kärlek, lycka. Ja allt som är positivt laddade ord är vad jag känner.

FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Mamma

Javisst är du! Det har jag vetat hela tiden:-)

2008-01-17 @ 16:42:38
Postat av: Åsa

Ja, å va du är bra! vilken härlig lättnad som infinner sig när saker faller på plats! Kram till dig!

2008-01-17 @ 17:13:14
Postat av: stina

grattis till dig!

2008-01-17 @ 17:22:20
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Grattis! (Fast jag kan snarare känna en viss sorg när jag tänker på att jag aldrig mer ska läsa analys:)

2008-01-18 @ 07:59:04
Postat av: Anton

FY FAN VA DU AR BRA!

2008-01-18 @ 09:22:16
Postat av: Linda Båge

GRATTIS!! visst fan är du bra!! :-)

2008-01-18 @ 11:57:55
Postat av: Frida

GRATTIS lina!!!

2008-01-19 @ 14:15:52
Postat av: Håkan

Kände det på mig...stort GRATTIS....som jag alltid sagt, efter en uppförsbacke kommer en ne....

2008-01-20 @ 19:54:21

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0