bebisbody

Idag var min och gubbens första lediga dag tillsammans på drygt tre veckor. Vi sov länge, åt frukost tillsammans och sedan åkte vi upp med Rickards cykel till en cykelaffär för att de skulle såga upp hans lås som han har tappat nyckeln till. 300 kronor fattigare blev han. Tråkig utgift, men en cykel rikare.
Sedan bar det av till A6, hostmedicin och en bok skulle inhandlas. Det blev även en ljusblå body och en mössa till det. Jag hade först tänkt sy en body, men har inte haft någon ork att ta tag i sömnaden och dessutom är det dyrare att sy en body än att köpa en färdig. Så för att bodyn skulle bli mer personlig så tryckte jag den lille krabatens namn på både mössan och bodyn. Helt plötsligt blev det en mycket mer personlig present =)

oliver body

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: louise!

åhhhh, va påhittig du är! :)

jag hittade en body som man gjorde på högstadiet med vita får och ett svart får. (remember?!) sist jag va hemma och städade ur mina gamla grejjer.

tror nog dina skulle vara mer finsydda... :)

ha en riktigt underbar sommar/semester!

kram louise!

2008-07-15 @ 15:45:59
URL: http://atasteofmylife.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Oj jag syr mina bodys jättebilligt (Visserligen om man skulle lägga in timtiden så kanske det skulle bli dyrare men rent råvarumässigt är det MYCKET billigare. Jag köper trikå, jersey och bommulsstuvar för 100:- kilot och syr av, knappar brukar jag köpa för 0,5-3 kronor styck. . Mina bodys kostar mellan 5-12 kronor styck att sy om man bara tänker på materialet.

2008-07-15 @ 22:45:12
URL: http://1337magdalena.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Finns en liten klädesfabrik i närheten men jag har hört att Ohlssons tyger har något liknande.

2008-07-15 @ 23:52:47
URL: http://1337magdalena.blogspot.com

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0