jordgubbskräm med smultronsmak

När jag var på coop och skulle handla kräm igår hittade jag en konstig kräm.
Jordgubbskräm med smultronsmak. Konstigt. Jag frågade en tjej, som jobbade där, vad krämen smakade och hon kunde inte svara på det utan öppnade för att låta mig smaka. Den smakade mest konserveringsmedel med en konstig eftersmak.

Alltså inget att rekommendera!




Dåligt foto, men ni fattar nog =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Magdalena

haha spännande:)

JAsså du letar också hemlis 4 vän, jag är imte din jag heller men en fotbollstjej till alltså, skoj!

2008-07-15 @ 22:46:15
URL: http://1337magdalena.blogspot.com
Postat av: Anonym

ha ha ha - va rolig du är!!! :)

jag kan oxå va precis likadan. ibland hittar man dom mest fåniga sakerna på hyllorna i affärerna! :)

kram och glad sommar!

2008-07-16 @ 10:31:28

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0