skylt

Jag har broderat lite framför TV:n...
Blev så otroligt trött på alla högar av reklam som ligger på dörrmattan när jag kommer hem.
Därför broderade jag en skylt och nu slipper jag reklam! =)


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Snygg!



Och tveklöst en bra idé, för vem orkar bära iväg all reklam till pappersåtervinningen? :)

2008-07-09 @ 21:47:18
Postat av: Fröken Elsa

Hej!



Kul att du vill vara med på "pay it forward"! :)

Skicka din adress så kommer det en liten present så småningom. Min mailadress hittar du på min sida.



Fin dörrskylt du har gjort! :) Man blir verkligen otroooligt trött på all reklam som kommer i brevlådan!



Hoppas att du har en bra och solig dag!



Marie

2008-07-10 @ 11:43:03
URL: http://elsasdesign.blogspot.com/

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0