SM eller sjuk...

MIn karl är och spelar SM i golf och jag är hemma från jobbet på grund av sjukdom. Surt! Mycket tråkigt att vara sjuk.
Men gubben är i alla fall och slår en massa (förhoppningsvis inte så många) golfslag i Finnspång.

Jag har en taktik för hur han ska tänka. Jag vet inte om han egentligen har samma taktik som mig, men han håller med och ler i alla fall. Vår taktik för att SM ska gå så bra som möjligt är att när det gär bra så ska han tänka på mig och när det går dåligt så ska han tänka på våra rosa golfbollar. Jag tycker att det är en bra taktik för då hakar man inte upp sig på slag och på att analysera allting så mycket.

Om det går bra, och jag är frisk, så ska jag åka upp och heja på honom på lördag och kanske ta med en rosa fin boll upp till honom.


Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0