dålig uppdatering

Hej hej sommar!

Jag som tidigare varit en ganska flitig bloggare har nu inte varit så flitig på ett tag.
Jo, jag har varit flitig, jag har jobbat väldigt mycket.

Här kommer den sista tiden i bilder:




Jag har firat midsommar med vänner.





Andra sidan av bordet.





Midsommartårtan var fin, god och mäktig.



Jag har varit på 50-årsfest (25+25), men då hade jag glömt kameran hemma...





Jag har varit ute med båten. Bror och Rocky var också med. Här syns även linnet jag har målat till rocky.





Mitt i sjön fick vi syn på en skylt där det stod att ett hus var till salu. SMART!





Vi skulle kasta i ankaret när vi skulle fiska, bror litade inte på mig och sa att det var bättre att han gjorde det. Sagt och gjort, han kastar i ankaret men glömmer hålla i repet. Vi tänker att det är värt att föröka få upp det så jag hoppar först i, men har ingen chans att nå botten, inte ens med fötterna först. Bror som är dykare är bättre på att simma och då även att hålla andan. Han dyker ner de 4 metrarna utan cyklop och får tag på ankaret. Här kommer han up med det och lyckan är total, även om fiskelyckan gick sämre. Kom bara hem med två gäddor och en abborre.



Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0