Filmen Sex and the City

Nu har jag och killen jag bor med sett filmen sex and the city. Inte lika bra som serien, men ändå bra, liksom sex and the city.

Sorgligt att det är slut nu. Slut. Inget mer att längta efter vad gäller den serien. Och det var mååånga kldbyten i filmen. Många många. 81 för Carrie Bradshaw...

Serien är som sagt bättre, filmen var lite seg vid 90 minuter någonstans, men den tog sig.

Big, jag säger bara det.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: louise!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

har ni smugit iväg utomlands och sett den eller e d olagligheter jag hör?! :) den har väl inte premiär förens midsommardagen i sverige??. :)



jag har i alla fall fortfarande nåt att längta efter.... :)



kram kram!

2008-06-12 @ 14:20:05
URL: http://atasteofmylife.blogg.se/

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0