Veckan som har varit

Vi var i Stockholm och förenade nytta med nöje. Vilket innebar att Rickard jobbade och jag satt på uteserveringar och njöt i solen =)


hästar

Här satt jag på en bänk när det kom en och annan häst och red för bi mig.

Lite senare hörde jag en massa smällar och såg en båt åka iväg, det var visst inte vilken båt som helst såg jag på nyheterna senare på kvällen. Det var Gotheborg, eller hur ostindiefararen nu stavar sitt namn. Knäpp som jag var fattade jag inte att man kanske skulle fota...





Det var poliser och avspärrningar överallt (irak konferensen), men vi kunde i alla fall se slottet





Här är utsikten från vårt hotell och utikten från frukosten var isen, som nu inte var någon is längre.





På fredagen fickade jag med Åsa, det var kul att träffa henne. Var ett tag sen sist!





Sen när Rickard hade jobbat klart kom även han.


Sen åkte vi till Hässelby och hälsade på Rickards kusiner, men då glömde vi att fota.





På lördagen var det inflyttningsfest hos Blom, men fotade nästan ingenting när vi var där. Här är vi ialla fall på åtta glas och Blom hade beställt in två flaskor sprit.





Grabbarna grus





Jag var inte med på många foton alls, eftersom jag mest höll i kameran, så även här.





På vägen hem behövde pojkarna kissa och vad passar bättre än att göra det mot en affärs skyltfönster?





På söndagen var det skallebank, så då passade vi på att åka ut på sjön. Var ute och njöt på vattnet i 5 timmar!





Vi fick en liten firre, men han var så liten att vi valde att slänga i honom i vattnet igen och förhoppningsvis få upp honom nästa sommar istället =)



Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0