nya tider

Jag funderar lite på om inte denna blogg ska få vila snart.

Jag känner att den är lite för privat nu när man har elever som går in och läser (de hittar visst bra på nätet)...


Jag och Rickard anmälde oss till Göteborgsvarvet igår. Kul! Så nu ska vi ut och löpa för glatta livet.


Ikväll ska vi avsluta helgen med ost och vin =)




I helgen hade vi inflyttnings-/halloweenfest. Några foton från kvällen...

Det bjöds på:



glömde fota våra pestosnurror i tårtfatet.
(Jag orkar inte just nu ändra färgen på länkarna. Gör istället en pil vid dem så att ni ska se dem)
-> pestosnurror 



Crostini med olvpasta och äppelkapris
->Crostini med olivpasta och äppelkapris


  
Getostfylld coctailtomat
->getostfylld coctaltomat


 
snittar med chevréost och kaviar



tunnbrödssnittar fyllda med kalkon, hamburgekött,
gräslök och lite annat smått och gott.


cupcakes smyckade till små spindlar


Vi var utsmyckade till:



Utöver munken och nunnan så var det 26 andra figurer på besök.

Tack för en trevlig kväll!!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Carin

Såg din kommentar först nu. Jag bor i Falkenberg.

Ha en bra helg!

2008-11-07 @ 23:09:53
URL: http://www.friskyfrogmade.blogspot.com

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0