elev i år 4

Eleverna jag har säger ganska roliga saker.

Jag sa till en elev att hon skulle klippa till 180 cm mattvarp. Jag förstod att eleven kanske inte riktigt visste vad mattvarp är så jag visade henne. Det går ca 20 minuter innan hon kommer och säger:

"Det går inte klippa till 180 cm för måttbandet är bara 150 cm långt."

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Hea

Ja, hi, hi... vad säger man... Skaffa längre måttband eller..?

2008-10-07 @ 21:54:31
URL: http://hea-harmoni.blogspot.com
Postat av: louise - som smygsurfar på jobbet litegranna!

ha ha ha!

dom e för underbara!

sånna kommentarer får aldrig jag på jobbet!



kram kram!

2008-10-08 @ 14:50:25
Postat av: Åsa

haha, ja de är underbara de små liven! Man borde ha en liten minnesbok med klokord och andra roliga historier...

2008-10-08 @ 16:24:59

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0