man vet att man...

...varit tillsammans (för) länge när man köper varsin godispåse.
Är man singel köper man en egen.
Är man nykär köper man gemensam.
Vill man få ha sitt godis i fred så har man varit tillsammans länge.

...är en ung lärare när tjejerna i 5:an tycker att man har en fin tröja.

...är gammal när klockan är 22:01 en fredag och man borstar tänderna.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Eller ännu värre, att man inser att man har likadana tröjor/grejer som eleverna :) Nu var det iofs ett tag sen, men jag insåg att jag hade en likadan väska som en i sexan :) Visserligen var det inte min skolväska men ändå.

2008-09-20 @ 08:04:30
Postat av: stina

eller när ens elever i åttan kallar en "lilla vän". då kontrade jag med att det var eleven som var min lilla vän. jag är ju den stora vännen (läraren).



varsin godispåse köper vi ofta :) hahaha! men det är inget tecken på att man varit tillsammans FÖR länge. bara att man är trygg i sitt godisätande:)

2008-09-20 @ 11:29:59
Postat av: Linda

Om man får ihop 2 av 3, är man i farozonen då???:-)

2008-09-21 @ 14:54:36
URL: http://lindabage.blogg.se/
Postat av: Louise!

ha ha ha!

va rolig du e!



d betyder att jag bara e i förälskelsestadiet.

vi har fortfarnde delad vårdnad om godispåsen!

jag vet vad jag har att vänta, med andra ord...

ha ha ha!

då vet jag i alla fall att jag e normal!

kram kram!

2008-09-22 @ 08:58:40
Postat av: Evis

Jag såg dina Headcovers kanon fina, har du eller vet du var man kan få tag på möster till Headcovers?

Mvh Evis



[email protected]

2008-09-28 @ 17:32:06
URL: http://evisus.blogg.se/

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0